Thursday, August 20, 2009

UUUAAAHhh,,,,,ZzZZZzzzzZZzzzz
Adoi,,nape la mulut ni t henti2 nk tnganga... Menguap bile oksigen dlm otak x cukup, sebabnye otak byk organise benda time kita bekerja.(Otak Tepu@Bengong sementara) Sejak awal sesi bekerja utk minggu ni mmg agak memerlukan bantuan otak lebih,,Nak bagi otak jadi rilex,,tido,rehat,minum air lebh,(JANGAN BUANG AIR) Biar air trkumpul,(BOLEH MATI), hahhaha


RAMADHAN
Alhamdulillah,,umur aku masih dilanjutkan untuk menyambut Ramadhan tahun ni (2009). Bukan senang nk
survive hidup nk ke Ramadhan ni. Allah masih syangkan aku, bagi masa aku untuk bertaubat lagi, Hidup ni
memang macam2 karenah, ade busuk, ade wangi, tidak kurang juga dengan PENIPUAN yang berleluasa. Kadang2
orang yang pakai serban lilit sampi pinggang pun x boleh dipercayai. (MINTA MAAF KEPADA SESIAPA YANG
MEMAKAI SERBAN. BUKAN SEMUA ANDA BEGITU). Sepanjang tahun ni saja aku da ditemukan dengan orang2 penipu
besar. PUNCANYA (DUIT). Memamgla duit tu penting untuk hidup,
tapi jangan nak menganiaya orang yang susah.
Benda ni adalah salah satu pengajaran yang realiti bagi aku.
Aku x faham kenapa perlu nak menipu untuk kepentingan diri sendiri.
kalau x menyusahkan rakyat xpe..
ini sampi tertiarap BEB. Hurm,,,
da la,,,aku x nak cite panjang2. Nanti aku blh gigit monitor PC ni.


No comments:

Post a Comment