Tuesday, August 18, 2009

Guilty, MyLove.I need Your pardon bcause im not with u in your Convo Day. I felt so guilty but what should i do,? Im understood that what u felt when im not with u on Your meaningful day,,but i had explained to U what the reason. However i felt so guilty.



(Ni la yang buat aku rasa bersalah sangat bila aku buat orang sakit hati ngan aku> Sebenarnye aku nak sangat pegi jumpe GF aku neh tapi keadaan dan masa sangat mendesak dan mendera aku untuk xdapat same2 Dengan dia. Kena plak time aku sangat2 bz ngan keja n dateline yang bos aku bagi,,ternyata klu Tuhan x bagi aku jumpa ngan seseorang tu memang x dapat jumpa la. Dia da rancang untuk tidak menemukan aku dengan GF aku pada masa dan saat yang sangat bermakna bagi kami.) Aku harap benda ni tidak berulang lagi pada masa akan datang. Mb sebab ada hikmah Allah x bagi aku datang jumpa dia. Tapi sedih dan rasa bersalah ni aku kena tanggung sorang2. DUGAAN, DugAAn, DUGAAN, Dugaan,. Hidup tanpa dugaan ni memang kurang bermakna. Sebab dugaan itulah yang memberi ilham kepada semua makhluk-Nya untuk berfikir membuat sesuatu itu dengan lebih baik dan bernilai.) HUHUHu. Im so sorry MyHoney,,,
Im so sorry,,,,T_T.......

No comments:

Post a Comment